NO REPLY
-
HKU - Project
NoReply! is een game ontwikkeld door HKU-studenten in opdracht van Flavour, als onderdeel van het project Show me. De opdracht was een hulpmiddel te ontwerpen voor mensen met internetangst De game richt zich op het vergroten van bewustzijn over online scams, aangezien onderzoek aantoonde dat onwetendheid hierover angst opwekt bij de doelgroep. Studenten leerden hierbij een concept te ontwikkelen dat zowel bij de doelgroep als bij Flavour aansloot.
De studenten hadden voor dit project drie weken de tijd om met een concept te komen en dit uiteindelijk te pitchen aan het de opdrachtgever. Er was ervoor gekozen om een paper prototype te gaan ontwerpen die wij direct met de doelgroep konden testen. De feedback die er toen gegeven werd kon dan weer makkelijk doorgevoerd worden om het prototype te verbeteren zonder dat het gelijk veel tijd koste om dit aan te passen. Door deze manier van prototype en testen kon het team snel en veel resultaten op doen. Uiteindelijk heeft het team meerdere iteraties kunnen toepassen op het concept en prototype.
Prototype
Hier is het papieren prototype te zien dat we hebben ontwikkeld in opdracht van het bedrijf Flavour.
Prototype
Hier is de nieuwste versie van het papieren prototype te zien, ontwikkeld in opdracht van het bedrijf Flavour.